Vaihto- ja palautusehdot

Kaikilla tuotteillamme on 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuote/tuotteet tulee pakata hyvin, jotta ne eivät rikkoudu palautuksessa. Mikäli näin käy, vastuu siirtyy asiakkaalle. Ale-tuotteilla ei ole palautusoikeutta. Ennen tuotteen palautusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme palautusoikeuden ja annamme palautusohjeet.

Huomioithan, että pelkkä tavaran palauttaminen, tai paketin noutamatta jättäminen ilman erillistä ilmoitusta, ei mene palautusoikeuden piiriin. Ilmoitusvelvollisuus täyttyy sopimalla palautuksesta Kannuskulma Oy:n henkilökunnan kanssa sähköpostitse. Noutamattomista paketeista perimme erillisen maksun, joka kattaa paketin lähetys- ja palautuskulut. Maksun suuruus on 13,50 €.

Mikäli tilauksessasi on ollut ilmainen toimitus ja palautettavien tuotteiden hyvityksen jälkeen tilauksen lopullinen summa jää alle ilmaisen toimituksen rajan, veloitamme postikulut hyvityksen yhteydessä.

Mikäli tuotteet palautuvat meille asiakkaan antamien virheellisten osoitetietojen vuoksi, emme korvaa postituskuluja, vaan veloitamme ne Postin voimassaolevan hintataulukon mukaisesti.

Palautusoikeus ei ole voimassa yritysmyynnissä.

Personoiduilla tuotteilla tai elintarvikkeilla (brodeeratut tuotteet) ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.

Mikäli tilauksessa on rikkinäisiä tai vääriä tuotteita, teethän näistä ilmoituksen Kannuskulma Oy:lle heti paketin saapumisen jälkeen, jotta pystymme sopimaan korvaavista tuotteista tai kauppasumman palautuksesta pikaisesti. Pakkaus- ja tuotevaurioista kannattaa lisäksi mahdollisuuksien mukaan ottaa kuvat, jotta reklamaatiot esimerkiksi Postille helpottuvat.

PALAUTUSOHJEET

Jos haluat palauttaa tuotteen, ole yhteydessä asiakaspalveluun , niin tarkistamme palautusoikeuden ja annamme lisäohjeet palautusta varten. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:

Asiakaspalvelu:

kannuskulma@gmail.com

p. 050 4422 077

Ma - Pe: 10.00 - 18.00

La: 10.00 - 15.00

Su: Suljettu

Juhlapyhien aukioloajat ilmoitamme verkkosivuillamme erikseen.

Kun olet saanut asiakaspalvelustamme vahvistuksen palautukselle, voit palauttaa tilauksen. Liitä tällöin mukaan seuraavat tiedot: tilauksen kuittikopio tai muu lista palautettavista tuotteista sekä yhteystietosi (nimi, osoite, puhelinnumero), jotta tiedämme keneltä palautus on tullut.

Palauta lähetyksesi asiakaspalvelumme kanssa sovitulla tavalla. Säästä palautuskuitti kunnes olet saanut rahasi takaisin.

Hyväksytyn palautuksen jälkeen palautamme kauppasumman noin kahden viikon kuluessa. Rahat palautetaan maksujärjestelmiämme hoitavan Checkoutin kautta. Raha palautuu sinne, mistä alkuperäinen tilauksen maksu on tapahtunut.

Palautusosoite:

Asiakaspalautus

Kannuskulma Oy/KKKulma.fi

Valtakatu 12

69100 Kannus

PERUUTUSOIKEUS

Jos olet kuluttaja sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta taikka, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta.

Peruuttamisilmoitus tulee tehdä kirjallisesti asiakaspalveluumme. Palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja.

Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä yllä mainittuun Palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä