Toimitus- ja käyttöehdot

YLEISTÄ

Verkkosivuston käyttö edellyttää käyttäjän sitoutumista sivuston käyttöehtoihin.

HINNAT

KannusKulma Oy:llä on oikeus muuttaa kkkulma.fi -verkkokaupan hintoja. Tilauksen teon aikana verkkokaupassa ilmoitettu hinta on voimassa koko tilauksen ajan.

KannusKulma Oy pidättää oikeuden tilauksen perumiseen selvän hintavirheen tai hinnan puuttumisen vuoksi, olipa virheen syy mikä tahansa. Selvä hintavirhe on sellainen, että tuotteen hinta poikkeaa merkittävästi vastaavan tuotteen yleisestä hintatasosta, tai on nolla. Tällaisessa tapauksessa katsotaan asiakkaan ymmärtävän hintatiedon olevan virheellinen.

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan verkkokaupassamme siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö maksupalvelun tarjoajamme (Paytrail Oyj) kautta. Valitse itsellesi parhaiten sopiva maksu- ja toimitustapa tilauksenteon yhteydessä. Lähetettyäsi tilauksen saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi.

Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen.

Tilatessasi verkkokaupastamme sitoudut noudattamaan kulloinkin voimassaolevia toimitus- ja palautusehtoja.

TOIMITUSTAVAT JA -AJAT

Postitettavien tuotteiden toimitusajat ovat tavallisesti 2-4 arkipäivää. Jos toimitusaika poikkeaa tästä, otamme aina yhteyttä asiakkaaseen. Toimituskulut sisältävät pakkaus- ja postituskulut.

KannusKulma Oy ei ole vastuussa paketin kuljetuksessa vaurioituneesta tai kadonneesta lähetyksestä. KannusKulma Oy ei vastaa toimituksen estymisestä, vaikeutumisesta tai myöhästymisestä meistä riippumattomista syistä. Jos pakettisi kulussa on ongelmia, ota yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun, niin selvitämme asiaa yhdessä kuljetusyhtiön kanssa.

Mikäli toimitus palautuu esim. saapumisilmoituksen puuttumisen vuoksi, vastuu siirtyy Posti Oy:lle tai Matkahuollolle, mikäli olet syöttänyt oikeat yhteystiedot tilaukseesi. Smartpost-laatikoiden ollessa täynnä tai tilauksen ollessa liian iso Smartpostiin, toimittaa Posti Oy paketin lähimpään Postin toimipaikkaan.

TOIMITUSVIRHE

Jos lähetyksestäsi puuttuu tilaamasi tuote, tai olet saanut virheellisen tuotteen, pyydämme ystävällisesti ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme välittömästi tilauksen saatuasi, jotta saamme vahingon korjattua pikaisesti.

Mikäli tuote noudetaan Postin tai Matkahuollon toimipisteestä, teethän vahingoittuneesta paketista ilmoituksen pakettia luovuttavalle taholle lähetystä vastaanotettaessa. Postin tai Matkahuollon edustaja täyttää tällöin vahinkoilmoituslomakkeen.

VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT

Kaikilla tuotteillamme on 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuote/tuotteet tulee pakata hyvin, jotta ne eivät rikkoudu palautuksessa. Mikäli näin käy, vastuu siirtyy asiakkaalle. Ale-tuotteilla ei ole palautusoikeutta. Ennen tuotteen palautusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme palautusoikeuden ja annamme palautusohjeet.

Huomioithan, että pelkkä tavaran palauttaminen, tai paketin noutamatta jättäminen ilman erillistä ilmoitusta, ei mene palautusoikeuden piiriin. Ilmoitusvelvollisuus täyttyy sopimalla palautuksesta KannusKulma Oy:n henkilökunnan kanssa sähköpostitse. Noutamattomista paketeista perimme erillisen maksun, joka kattaa paketin lähetys- ja palautuskulut. Maksun suuruus on 13,50 €.

Mikäli tilauksessasi on ollut ilmainen toimitus ja palautettavien tuotteiden hyvityksen jälkeen tilauksen lopullinen summa jää alle ilmaisen toimituksen rajan, veloitamme postikulut hyvityksen yhteydessä.

Mikäli tuotteet palautuvat meille asiakkaan antamien virheellisten osoitetietojen vuoksi, emme korvaa postituskuluja, vaan veloitamme ne Postin voimassaolevan hintataulukon mukaisesti.

Palautusoikeus ei ole voimassa yritysmyynnissä.

Personoiduilla tuotteilla tai elintarvikkeilla (brodeeratut tuotteet) ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.

Mikäli tilauksessa on rikkinäisiä tai vääriä tuotteita, teethän näistä ilmoituksen KannusKulma Oy:lle heti paketin saapumisen jälkeen, jotta pystymme sopimaan korvaavista tuotteista tai kauppasumman palautuksesta pikaisesti. Pakkaus- ja tuotevaurioista kannattaa lisäksi mahdollisuuksien mukaan ottaa kuvat, jotta reklamaatiot esimerkiksi Postille helpottuvat.

PALAUTUSOHJEET

Jos haluat palauttaa tuotteen, ole yhteydessä asiakaspalveluun , niin tarkistamme palautusoikeuden ja annamme lisäohjeet palautusta varten.  Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:

Asiakaspalvelu:
kannuskulma@gmail.com 
p. 050 4422 077

Ma - Pe: 10.00 - 18.00
La: 10.00 - 15.00
Su: Suljettu
Juhlapyhien aukioloajat ilmoitamme verkkosivuillamme erikseen.

Kun olet saanut asiakaspalvelustamme vahvistuksen palautukselle, voit palauttaa tilauksen. Liitä tällöin mukaan seuraavat tiedot: tilauksen kuittikopio tai muu lista palautettavista tuotteista sekä yhteystietosi (nimi, osoite, puhelinnumero), jotta tiedämme keneltä palautus on tullut.

Palauta lähetyksesi asiakaspalvelumme kanssa sovitulla tavalla. Säästä palautuskuitti kunnes olet saanut rahasi takaisin.

Hyväksytyn palautuksen jälkeen palautamme kauppasumman noin kahden viikon kuluessa. Rahat palautetaan maksujärjestelmiämme hoitavan Paytrailin kautta. Raha palautuu sinne, mistä alkuperäinen tilauksen maksu on tapahtunut.

Palautusosoite:

Asiakaspalautus
KannusKulma Oy/KKKulma.fi
Valtakatu 12
69100 Kannus

PERUUTUSOIKEUS

Jos olet kuluttaja sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta taikka, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta.

Peruuttamisilmoitus tulee tehdä kirjallisesti asiakaspalveluumme.  Palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja.

Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä yllä mainittuun Palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.